Δευτέρα 3 Ιουλίου 2023

Ανανέωσαν Κιούρκος και Γεωργακόπουλος στην Ατλαντίδα

Δύο ποδοσφαιριστές από το βασικό κορμό της Ατλαντίδας, ήρθαν σε συμφωνία με τον σύλλογο της Ανθούσας, ώστε να συνεχίσουν να παίζουν με τα χρώματα της ομάδας.


Πρόκειται για τους Σπύρο Κιούρκο και Χάρη Γεωργακόπουλο, οι οποίοι ήταν από τους συντελεστές της πολύ καλής πορείας της ομάδας στο περσινό πρωτάθλημα.


Η ανακοίνωση:

«Για μια ακόμη σεζόν θα είναι μαζί μας δύο πολύτιμοι ποδοσφαιριστές ο Σπύρος Κιούρκος και ο Χάρης Γεωργακόπουλος. Αμφότεροι προέρχονται από εξαιρετική σεζόν, καθώς ο Κιούρκος επανερχόμενος στην ομάδα το Γενάρη, έκανε εξαιρετικά παιχνίδια και βοήθησε τα μέγιστα την ομάδα. Ο Γεωργακόπουλος αποτελεί την ήρεμη δύναμη της ομάδας και ήταν βασικός πυλώνας  της άμυνας δίπλα στον Γιάννη Κολοτούρο, αγωνιζόμενος σχεδόν σε όλους τους αγώνες. Σπύρο και Χάρη καλή σεζόν με υγεία!!!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου