Μετά την συμφωνία για την συνέχιση της συνεργασίας των δύο πλευρών, μπαίνει μπροστά ο σχεδιασμός για την επόμενη χρονιά, με πρώτο στόχο την διατήρηση του βασικού κορμού.
Η ανακοίνωση:
«Εν όψει της νέας σεζόν, η διοίκηση του Γ.Σ. Αμαρουσίου ανανέωσε τη συνεργασία της με τον προπονητή Θωμά Βοτσαΐτη, δείχνοντας εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο του coach.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου