Οι Περιστεριώτες ήρθαν σε συμφωνία με τον 27χρονο αμυντικό Γιώργο Κυβέλο και τον τερματοφύλακα Παναγιώτη Ξυδιά να αγωνίζονται την επόμενη χρονιά, με τα χρώματα της ομάδας.
Οι ανακοινώσεις:
«Αθόρυβα, μεθοδικά κι αποτελεσματικά σχεδιάζουν, διοίκηση και τεχνική ηγεσία του ΑΟ Περιστερίου, την ομάδα της ερχόμενης αγωνιστικής περιόδου. Πριν από λίγο, ολοκληρώθηκε ακόμα μια εντυπωσιακή μεταγραφή. Πρόκειται για τον κεντρικό αμυντικό και αρχηγό της Αγίας Ελεούσας #Γιώργο_Κυβέλο, (25/6/1996) ο οποίος έχει παραστάσεις σε επαγγελματικές κατηγορίες, αφού έχει αγωνιστεί με τη φανέλα της Προοδευτικής στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής.
"Είμαι ικανοποιημένος με την εξέλιξη. Ο ΑΟ Περιστερίου έχει στόχους που καλύπτουν τις αγωνιστικές μας φιλοδοξίες, θα προσπαθήσω κι εγώ να βοηθήσω με την παρουσία μου να υλοποιηθούν".
Στη φωτογραφία ο 27χρονος νεοαποκτηθείς παίκτης με τη φανέλα του ΑΟ Περιστερίου στα γραφεία της ομάδας στις εγκαταστάσεις Τσαλαβούτα.»
«Κάθε δυνατή ομάδα αρχίζει από έναν πολύ ικανό .. τερματοφύλακα κι ο ΑΟ Περιστερίου έκανε τη Δευτέρα κίνηση ΜΑΤ, με την απόκτηση του #Παναγιώτη_Ξυδιά. Ο έμπειρος γκολκίπερ έχει αγωνιστεί στο Κερατσίνι, στον Γ.Σ. Πατήσια, στον Εθνικό Σιδηροκάστρου, την Ελευθερούπολη, το Καματερό, την Αγία Ελεούσα και τον Αίαντα Ταύρου.
"Μίλησα με τον πρόεδρο κ.#Ανδρέα_Βαρελά και με έπεισε αμέσως, γνωρίζω κι εμπιστεύομαι τον προπονητή της νέας μου ομάδας #Σάκη_Σάσσαλο. Είμαι χαρούμενος που ολοκληρώθηκε η μεταγραφή μου στον ΑΟ Περιστερίου", τόνισε ο Παναγιώτης Ξυδιάς. Στο στιγμιότυπο με τη φανέλα του "Ομίλου".».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου