Ο έμπειρος τεχνικός τόνισε πως από την πλευρά του έκανε ότι μπορούσε να μην πάρει μεγάλη έκταση το σκορ, όπως επίσης και άλλα πολλά τα οποία έχουν ενδιαφέρον.
Η δήλωση:
«Όσον αφορά το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, θεωρώ πως πετύχαμε ότι μπορούσαμε. Δηλαδή να πάρουν κάποια λεπτά χρόνο συμμετοχής όσοι μέχρι στιγμής υστερούσαν, και τα παιδιά που ξεκίνησαν το ματς αγωνιστικό Ρυθμό. Γνωρίζαμε ότι είναι ένα παιχνίδι στο οποίο ο αντίπαλος μας ήταν περιορισμένων δυνατοτήτων, όπως και ότι υπήρχε περίπτωση να ξεφύγει το σκορ. Προσπαθήσαμε να το προστατέψουμε βάζοντας στο παιχνίδι παιδιά 15 ετών που δεν έχουν αγωνιστεί ξανά, και βγάζοντας αλλαγή πρωτοκλασάτα ονόματα όπως συνέβη και στο παιχνίδι του πρώτου γύρου. Θεωρώ ότι έκανα ότι είναι δυνατό από πλευράς μου, ώστε να μην πάρει το σκορ αυτή την έκταση αλλά πραγματικά δε μπορούσε να προφυλαχτεί περισσότερο. Όλοι οι αθλητές μου έριξαν στροφές και χάλασαν την ποιότητα της "προπόνησης" τους, από το πρώτο ημίχρονο. Θεωρώ πως κάποια παιδιά τα οποία καλύπτουν βασικές βιοποριστικές και οικογενειακές ανάγκες τους από το ποδόσφαιρο, δεν είναι σωστό να τους φρενάρω συνέχεια, και να αλλοιώνω τα στατιστικά τους. Επιπλέον στο ακραίο αλλά υπαρκτό σενάριο της ισοβαθμίας με τον πρωτοπόρο Περαμαϊκό, να τονίσουμε ότι ρόλο παίζει και ο συντελεστής τερμάτων. Ακόμα θα ήθελα να τονίσω ότι όταν Αθλητές ακούν από στελέχη της αντίπαλης Ομάδας να τους βρίζουν εν χορό, και να προτρέπουν τους αθλητές της ομάδας τους να τους στείλουν στα κάγκελα, δεν είναι αντίστοιχα στοιχείο του ευ αγωνίζεσθε. Έχω τη συνείδηση μου καθαρή, και θεωρώ πως έπραξα το καλύτερο για την ομάδα μου. Άλλωστε αυτά τα λίγα χρόνια που ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο, νομίζω έχω διαμορφώσει γνώμες για το ποιος είμαι. Τέλος θα ήθελα να τονίσω πως τα παιδιά της αντίπαλης Ομάδας, δεν φάνηκε να είχαν το αντίστοιχο πρόβλημα με τους Διοικούντες τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου