Η διοίκηση του Κολωνού συγχαίρει τον παίκτη του συλλόγου μέσω ανακοίνωσης και εύχεται καλή σταδιοδρομία.
Η ανακοίνωση:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Α.Ο. Κολωνού θέλει να ευχηθεί από καρδιάς, στον γηγενή ποδοσφαιριστή του Συλλόγου μας Μάριο Ρόσσι συγχαρητήρια για την αποφοίτηση του από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στο οποίο φοιτούσε.
Είμαστε άπαντες χαρούμενοι που ένας ποδοσφαιριστής γέννημα-θρέμμα του Συλλόγου μας πετυχαίνει και σε αυτόν τον τομέα της ζωής του, αφού ο Μάριος καθώς και όλη η οικογένεια του αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Συλλόγου μας εδώ και πολλά χρόνια.
Μάριε καλή Σταδιοδρομία..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου