Η ανακοίνωση:
Αξιότιμοι κύριοι,
Με έκπληξη ενημερωθήκαμε την Τρίτη 21/2 από την επίσημη ιστοσελίδα της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Πειραιά ότι το γήπεδο Νίκαιας μετά από έλεγχο των τεχνικών υπηρεσιών του δήμου σας κρίθηκε προσωρινά ακατάλληλο για την διεξαγωγή αγώνων. Πιο συγκεκριμένα χρήζουν άμεση επισκευής τα κιγκλιδώματα!!! και οι ορθοστάτες στήριξης!!!
Επειδή όπως καταλαβαίνει η ενημέρωση είναι πλημμελής θα επιθυμούσαμε αν έχετε την καλοσύνη να μας ενημερώσετε επίσημα και με περισσότερη ακρίβεια δεδομένου ότι:
Το Σαββατοκύριακο 18-19/2 διεξήχθησαν κανονικά όλοι οι προγραμματισμένοι αγώνες όχι μόνο ανδρικών αλλά και τμημάτων υποδομής.
Τόσο την Δευτέρα 20/2 όσο και την Τρίτη 21/2 όλες οι ομάδες προπονήθηκαν κανονικά.
Την επόμενη αγωνιστική 25-26/2 η ομάδα μας ΤΥΓΧΑΝΕΙ να αγωνίζεται με τον Ατρόμητο Πειραιώς κι αυτή η εξέλιξη μας οδηγεί στον μονόδρομο της διεξαγωγής του αγώνα στο Δημοτικό Γήπεδο Σταύρος Μελισσουργός και ουσιαστικά μας αφαιρεί το πλεονέκτημα της έδρας αφού σε αυτό το γήπεδο αγωνίζεται εδώ και χρόνια η αντίπαλος ομάδα.
Όπως καταλαβαίνετε τα γεγονός και οι συγκυρίες δεν μας βοηθούν στο να καταλάβουμε την αναγκαιότητα αυτού το λουκέτου. Το κακό «τάιμινγκ» και η επιτακτικότητα αυτών των επισκευών σε προβλήματα που υπάρχουν εδώ και πολύ καιρό στο γήπεδο της Νίκαιας μας δημιουργούν είτε το επιθυμούμε είτε όχι άσχημες σκέψεις.
Γιατί δεν γίνεται να διεξαχθούν αγώνες με κλεισμένες τις θύρες που έχουν το πρόβλημα και ποια είναι η εκτίμηση των τεχνικών υπηρεσιών για το χρόνοαποκατάστασης των προβλημάτων;
Με εκτίμιση
Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου του ΑΟ ΚΑΡΑΒΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου