Η ανακοίνωση:
ΚΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Η Πειθαρχική επιτροπή για παραβάσεις του Πειθαρχικού Κώδικα, στους αγώνες Κυπέλλου &
Πρωταθλημάτων που διεξήχθησαν στις 14-15/9 καλεί σε γραπτή απολογία τους:
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑΓΩΝΑΣ
1 ΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΗΦΑΙΣΤΟΣ - ΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΣΤΙΣ 14/9
2 ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ - ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ 15/9
Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΩΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 19/9 στις 14:00

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου