Πρόκειται για δύο ταλαντούχους ποδοσφαιριστές με παραστάσεις ο μεν από την Κ19 του Άρη και ο δεύτερος με την Κ19 του Ηρακλή.
Η ανακοίνωση:
«Ο Αθλητικός Όμιλος Κιλκισιακός ανακοινώνει τις μεταγραφές των ποδοσφαιριστών Αμπεριάδη Κυριάκου ( Π.Α.Ε Άρης Κ19)και Ευθυμιάδη Βασιλείου (Π Α.Ε ΠΟΤ Ηρακλής Κ19) .
Κυριάκο κ Βασίλη καλώς ήρθατε στον Κιλκισιακό , σας ευχόμαστε Υγεία και καλούς δυναμικούς αγώνες με την ιστορική φανέλα της Ομάδας μας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου