Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024

Διπλή ενίσχυση για τον Κιλκισιακό

Δύο μεταγραφικές κινήσεις ανακοίνωσε πριν από λίγα λεπτά ο Κιλκισιακός, με τους Κυριάκο Αμπεριάδη και Βασίλη Ευθυμιάδη να είναι τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας.


Πρόκειται για δύο ταλαντούχους ποδοσφαιριστές με παραστάσεις ο μεν από την Κ19 του Άρη και ο δεύτερος με την Κ19 του Ηρακλή.


Η ανακοίνωση: 

«Ο Αθλητικός Όμιλος Κιλκισιακός ανακοινώνει τις  μεταγραφές των ποδοσφαιριστών  Αμπεριάδη Κυριάκου  ( Π.Α.Ε Άρης Κ19)και Ευθυμιάδη Βασιλείου (Π Α.Ε ΠΟΤ Ηρακλής Κ19) .

Κυριάκο κ Βασίλη     καλώς ήρθατε  στον Κιλκισιακό , σας  ευχόμαστε Υγεία και καλούς δυναμικούς αγώνες με την ιστορική φανέλα της Ομάδας μας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου