Πρόκειται για τον 19χρονο αμυντικό Άγγελο Καρδάμη και τον Γιάννη Σταματουλάκο, με τον πρώτο να έρχεται από τον Πανερυθραϊκό, έχοντας μία πλήρη σεζόν, ενώ ο δεύτερος από τις Ακαδημίες της Κηφισιάς.
Η ανακοίνωση:
«Ο Πρόεδρος του Αχαρναϊκού Άρης Ηλιάδης ανακοινώνει τις μεταγραφές του Άγγελου Καρδάμη και του Γιάννη Σταμουλακάτου.
Ο Άγγελος Καρδάμης είναι γεννημένος το 2004 και είναι κεντρικός αμυντικός .
Προέρχεται από τις ακαδημίες του Ατρομητου και πέρσι φόρεσε 18 φορές την φανέλα του Πανερυθραικού
Ο Γιάννης Σταμουλακάτος είναι από τα τμήματα υποδομών της Κηφισιάς και είναι τερματοφύλακας .
Η οικογένεια του Αχαρναϊκού τους καλωσορίζει και τους εύχεται υγεία και πολλές επιτυχίες για τη νέα αγωνιστική περίοδο.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου