Τρίτη 4 Ιουλίου 2023

Μένουν στον Εθνικό και οι Καλύβας - Μαλάκης

Στον Εθνικό θα συνεχίσουν να αγωνίζονται και την επόμενη χρονιά ο Παναγιώτης Καλύβας και ο Γιάννης Μαλάκης.


Οι δύο ποδοσφαιριστές είχαν σημαντική παρουσία την περσινή σεζόν, στην οποία οι «κυανόλευκοι» κατάκτησαν το Κύπελλο Πειραιά, γεγονός που βοήθησε στην άμεση κίνηση της ανανέωσης.


Η ανακοίνωση:

«Ο Εθνικός ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με δύο ακόμα νεαρούς ποδοσφαιριστές, οι αμυντικοί Παναγιώτης Καλύβας και Γιάννης Μαλάκης θα συνεχίσουν στα κυανόλευκα και την νέα περίοδο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου