Τρίτη 6 Ιουνίου 2023

Τέλος από τον Χαραυγιακό ο Αλβέρτος Παπαδάκης

Παρελθόν αποτελεί από τον πάγκο του Χαραυγιακού ο Αλβέρτος Παπαδάκης, όπως ενημέρωσε η διοίκηση μέσω δελτίου τύπου.


Η ανακοίνωση:

Ο Χαραυγιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας του με τον Αλβέρτο Παπαδάκη. Ευχόμαστε στον φίλο Αλβέρτο καλή επιτυχία στη συνέχεια της προπονητικής του καριέρας και τον ευχαριστούμε για την προσφορά του. Θα παραμείνει πάντα μέλος της οικογένειας του Χαραυγιακού


Από κει και πέρα ο σύλλογος ανακοίνωσε πως από αύριο Τετάρτη 7 Ιουνίου και κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή, τα γραφεια του συλλόγου θα είναι ανοιχτά, όποτε όποιος επιθυμεί να γίνεται μέλος της ομάδας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου