Για τον λόγο αυτό οι άνθρωποι του Ολυμπιακού Λιοσίων κλείσανε φιλεκές αναμετρήσεις, ώστε να μπορέσουν να κρατήσουν σε ετοιμότητα τους παίκτες τους. Οι άνθρωποι της ομάδας έκαναν γνωστές τις ημερομηνίες και τους αγώνες, που θα δώσουν οι «ερυθρόλευκοι», μέχρι το τέλος του Απρίλη.
Η ανακοίνωση:
Σε συνέχεια των φιλικών αγώνων που έχει δώσει ήδη η ομάδα μας ,μετά το πέρας των αγωνιστικών της υποχρεώσεων στο πρωταθλήμα που ολοκληρώθηκε , παράλληλα με την συνέχιση των προπονήσεων, οι επόμενοι δυο φιλικοί αγώνες που έχουν προγραμματιστεί είναι :
Πέμπτη 20 Απριλίου ,με ΕΛΠΙΔΑ ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ στις 18:15 στην έδρα μας
Πέμπτη 27 Απριλίου ,με ΑΘΗΝΑ'Ι΄ΔΑ στις 18:15 στην έδρα μας.
Η ομάδα μας απο το τέλος του πρωταθλήματος έχει ήδη αγωνιστεί :
Τρίτη 4 Απριλίου , με ΑΙΑ ΤΑΥΡΟΥ .
Πέμπτη 6 Απριλίου ,με Α.Ο ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ.
Τρίτη 11 Απριλίου ,με Α.Ο ΙΛΙΟΥ.
Για κάθε άλλη νέα φιλική αναμέτρηση που θα προγραμματιστεί ,θα υπάρξει ενημέρωση εκ νέου

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου