Τρίτη 18 Απριλίου 2023

Κάλεσμα του Αχαρναϊκού για τον ημιτελικό

Μία πολύ δύσκολη αναμέτρηση έχει μπροστά του ο Αχαρναϊκός, καθώς καλείται να αντιμετωπίσει τον Παλλιανιακό, στο γήπεδο των Αχαρνών, για τον επαναληπτικό αγώνα του Κυπέλλου ΕΠΣΑΝΑ, στον οποίο και θα πρέπει να υπερασπιστεί το υπέρ του 2 - 1 του πρώτου αγώνα.


Το κάλεσμα:

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ Β' ΗΜΙΤΕΛΙΚΟ

Ένα βήμα πριν την συμμετοχή της στο μεγάλο τελικό βρίσκεται η ομάδα μας. Ο ΑΧΑΡΝΑΪΚΟΣ ΜΑΣ αύριο, Τετάρτη 19 Απριλίου στις 16.30, υποδέχεται στο δημοτικό στάδιο Αχαρνών για τον δεύτερο παιχνίδι του ημιτελικού Κυπέλλου ΕΠΣΑΝΑ τον Παλλαευρωτικό. Καλούμε τον κόσμο να δώσει το παρών στο γήπεδο και να δώσει την απαραίτητη ώθηση στην ομάδα μας να φτάσει στην πρόκριση. Η ΕΙΣΟΔΟΣ είναι ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, όπως συμβαίνει σε κάθε εντός έδρας αναμέτρηση μετά από πρωτοβουλία του προέδρου μας, ΑΡΗ ΗΛΙΑΔΗ.

ΜΗΝ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου