Τρίτη 18 Απριλίου 2023

Επιστροφή στην καθημερινότητα για την ΑΕ Ερμιονίδας

Επιστροφή στην καθημερινότητα των προπονήσεων για την ΑΕ Ερμιονίδας, η οποία πραγματοποίησε την πρώτη της προπόνηση, ενόψει του αγώνα της Κυριακής απέναντι στον δυναμικό Αιολικό.


Η ανακοίνωση για την επίσημη πρώτη:

Στις προπονήσεις επέστρεψαν οι παίκτες της ΑΕ Ερμιονίδας την Τρίτη (18/04), στο γήπεδο της Ερμιόνης, μετά το ρεπό για τις γιορτές


του Πάσχα, ξεκινώντας την προετοιμασία τους για το τελευταίο φετινό, εντός έδρας παιχνίδι, στο πλαίσιο του πρωταθλήματος στη Γ’ Εθνική κατηγορίας, απέναντι στον Αιολικό, την Κυριακή (23/04, 16:00).


Ο Ιβάν Νεντέλκοβιτς καλωσόρισε τους παίκτες και τους επανέλαβε ότι η ομάδα οφείλει να συνεχίσει με καλή και θετική εικόνα στις επίσημες αγωνιστικές υποχρεώσεις της στον 4ο όμιλο, καταφέρνοντας να τερματίσει μέσα στην πρώτη πεντάδα.


Το πρόγραμμα προπόνησης περιλάμβανε, κυρίως, ασκήσεις – και με την μπάλα – που αφορούσαν τη φυσική κατάσταση και την ενδυνάμωση.


Κατά τη διάρκεια της προπόνησης ο Δημήτρης Κουζής χτύπησε σε μια ανύποπτη φάση στο δεξί του πόδι, στο σημείο που είχε τραυματιστεί πρόσφατα και αποχώρησε. Τις επόμενες ημέρες θα φανεί ο βαθμός του προβλήματός του. Ο Γιάννης Καράι δε συμμετείχε, καθώς ταλαιπωρείται από ψύξη.


Πριν από την προπόνηση ο Ιβάν Νεντέλκοβιτς, οι συνεργάτες του στο προπονητικό τιμ, οι παίκτες και μέλη της διοίκησης αντάλλαξαν ευχές για τον εορτασμό του Πάσχα και την Ανάσταση του Κυρίου.


Ευχές, εκ μέρους όλων των παικτών, έστειλε, στους φίλους της ομάδας, μέσω του επίσημου καναλιού του συλλόγου μας, ο Γιώργος Τσόφλιος (πρώτος σκόρερ – με 13 γκολ – της ΑΕ Ερμιονίδας στο πρωτάθλημα):



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου