Οι ποδοσφαιριστές ήδη επέστρεψαν στις προπονήσεις και σκοπός τους δεν είναι άλλος από τη πρώτη τους νίκη στην διαδικασία των μπαράζ, μετά την ισοπαλία του πρώτου αγώνα, απέναντι στη Δόξα Βύρωνος με σκορ 2 - 2.
Η ανακοίνωση της ομάδας, ενόψει του δύσκολου αγώνα:
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΔΡΑΣΗ!
Μετά τις Διακοπές του Πάσχα η ομάδα μας πάει στο Χαλάνδρι για να αντιμετωπίσει την αξιόλογη ομάδα του Απόλλωνα Χαλανδρίου για την 2ή Αγωνιστική των αγώνων Μπάραζ Ανόδου.
Όλοι οι παίχτες θα προσπαθήσουν για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα μεά την ισοπαλία της 1ής Αγωνιστικής με την Δόξα Βύρωνα (2-2).
🏟️ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
⏱️ 17:00
📆 Σάββατο 22/04
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ❗️❗️
ΠΑΜΕ ΜΠΑΡΤΣΑ 🔴👊🏻🔵

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου