Ο 32χρονος μέσος, κατά την περσινή σεζόν έγραψε σε 16 συμμετοχές, 1209 λεπτά και σημείωσε 2 γκολ, δείχνοντας πως είναι ένας από τους βασικότερους παίκτες της ομάδας.
Η ανακοίνωση:
Το Δ.Σ ανακοινώνει την ανανέωση για άλλη μια χρονιά με τον πολύπειρο μέσο Ανδρέα Κορνελατο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου