Ο έμπειρος τεχνικός που ήταν πλέον συνδεδεμένος με τον σύλλογο, έλυσε την συνεργασία του και πλέον ο σύλλογος βρίσκεται σε αναζήτηση του νέου της τεχνικού, ο οποίος θα συνεχίσει το πολύ σημαντικό έργο που έκανε τα προηγούμενα 8 χρόνια, στα οποία ήταν στον πάγκο της ομάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου