Κάλεσμα των Νέων Ευγείας για το ματς Κυπέλλου με τον Ιωνικό
Οι Νέοι Ευγενείας απευθύνουν κάλεσμα στους φίλους του συλλόγου, ώστε να βρεθούν στο πλευρό των παικτών, στο παιχνίδι Κυπέλλου απέναντι στον Ιωνικό.
Η ανακοίνωση:
Στο 2ο αγώνα της ομάδας μας για το Κύπελλο Ερασιτεχνών Πειραιά, καλούμε τους φίλους της ομάδας μας και την Ακαδημία μας να δώσουν ηχηρό παρόν στο γήπεδο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου