Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2022

Κάλεσμα των Νέων Ευγείας για το ματς Κυπέλλου με τον Ιωνικό

Οι Νέοι Ευγενείας απευθύνουν κάλεσμα στους φίλους του συλλόγου, ώστε να βρεθούν στο πλευρό των παικτών, στο παιχνίδι Κυπέλλου απέναντι στον Ιωνικό.


Η ανακοίνωση:

Στο 2ο αγώνα της ομάδας μας για το Κύπελλο Ερασιτεχνών Πειραιά, καλούμε τους φίλους της ομάδας μας και την Ακαδημία μας να δώσουν ηχηρό παρόν στο γήπεδο!

Καλή επιτυχία Ευγένεια!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου