Μία ακόμα σημαντική αναμέτρηση είναι έτοιμος να δώσει ο Αχαρναϊκός, καθώς θα αντιμετωπίσει τον Κεραυνό Κερατέας την Τετάρτη το απόγευμα, στα πλαίσια της 2ης αγωνιστικής.
Για τον λόγο αυτό οι άνθρωποι της ομάδας απευθύνουν κάλεσμα, ώστε να βρεθούν στο πλευρό των «πρασίνων» οι φίλοι της ομάδας.
Η ανακοίνωση:
Την Τετάρτη 26 Οκτωβριου και ώρα 16.00 η ομάδα μας δίνει το πρώτο -εντός έδρας- ματς για το πρωτάθλημα της Α' ΕΠΣΑΝΑ αντιμετωπίζοντας τον Κεραυνό Κερατέας. Μετά το αποτέλεσμα στα Καλύβια κόντρα στον Σαρωνικό, η νίκη είναι μονόδρομος για τον ΑΧΑΡΝΑΙΚΟΣ ΜΑΣ. Όλο το Μενίδι θα πρέπει να στηρίξει την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών μας και του τεχνικού μας επιτελείου. Από αυτό το ματς δεν πρέπει να λείψει κανείς. Όλοι γηπεδο την ΤΕΤΑΡΤΗ για ένα σκοπό! ΠΑΜΕ ΑΧΑΡΝΑΪΚΑΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου