Τρίτη 5 Ιουλίου 2022

Επέστρεψε στον Αμπελακιακό ο Σαρρηγιάννης


Ο Δημήτρης Σαρηγιάννης επέστρεψε στον Αμπελακιακό, ξεκινόντας με τον καλύτερο τρόπο τις μεταγραφικές κινήσεις.

Ο έμπειρος άσος κατά το παρελθόν έχει αγωνιστεί με τα χρώματα της ομάδας, ενώ έχει παίξει και σε Εθνικό, Κέρκυρα και Αίαντα Σαλαμίνας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: «ΞΑΝΑ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ!!!!
Το ΔΣ του συλλόγου μας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του Δημητρης Σαρρηγιαννης!
Ο Δημήτρης θα αποτελέσει μια υπερπολύτιμη  λύση για τον coach Αγγελακη καθώς παρά το νεαρό της ηλικίας του έχει πολλές παραστάσεις από υψηλότερες κατηγορίες!
Τελευταία φορά φόρεσε την φανέλα της ομάδας μας στην Γ’ΕΘΝΙΚΗ,από εκεί και πέρα πέρασε από Εθνικό Πειραιά Κέρκυρα και τελευταία από τον συντοπίτη Αια Σαλαμίνας!
Δημήτρη σου ευχόμαστε μια χρόνια γεμάτη επιτυχία !
ΥΓ. Η μια 💣 έσκασε πάμε σύντομα για την δεύτερη»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου