Ο Γιάννης Μαρλαφέκας θα αγωνίζεται και την επόμενη σεζόν με τη φανέλα της Θύελλας Αχιλλέα Κορυδαλλού, όπως έγινε γνωστό πριν από λίγη ώρα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Ο φυσικός αρχηγός της ομάδας μας είναι και θα είναι εδώ!!! Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινωσουμε επίσημα την ανανέωση της συνεργασίας μας με τον σπουδαίο ποδοσφαιριστη της ομάδας μας και εξαιρετικό άνθρωπο Γιάννη Μαρλαφεκα! Δεν γινόταν αλλιώς... Ο Γιάννης Μαρλαφεκας είναι ένας από τους ποιο σπουδαίους ποδοσφαιριστες της ομάδας μας εδώ και χρόνια... Ένα παιδί διαμάντι πραγματικό! Μετά από συνάντηση με την διοίκηση της ομάδας υπήρξε απόλυτη ταύτιση στόχων και απόψεων και φυσικά και συναισθηματικά μίλησε η καρδιά του και έτσι ολοκληρώθηκε η ανανέωση της συνεργασίας. Γιατί στο ποδόσφαιρο πάνω από όλα παίζει ρόλο να περνάς όμορφα στην ομαδα που είσαι και να νιώθεις καλά... Ο Γιάννης Μαρλαφεκας έδειξε ξανά με πράξη πόσο αγαπάει την ομάδα. Γιάννη σου ευχόμαστε υγεία πάνω από όλα και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας!!! "Αρχηγέ" προχωράμε μαζι!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου