Η διοίκηση της ομάδας του Μικρασιατικού Εθνικού Αστέρα, μέσω ανακοίνωσης έκανε γνωστό τα πρώτα πρόσωπα του ρόστερ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Στο πλαίσιο του σχεδιασμού για την αγωνιστική περίοδο 2022-2023 ο Μικρασιατικός Εθνικός Αστέρας συνεχίζει τον προγραμματισμό του με στόχο να δημιουργήσει μια ανταγωνιστική ομάδα που θα στηριχθεί και σε ποδοσφαιριστές από την ευρύτερη περιοχή.
Γι αυτόν ακριβώς το λόγο μετά από συνάντηση που είχε ο team manager, Κώστας Σταμπουλίδης με αρκετούς ποδοσφαιριστές αποφασίστηκε να βρίσκονται στο δυναμικό του συλλόγου την προσεχή περίοδο οι Γιάννης Βουτυράς, Ανέστης Αλευρής, Γιώργος Σμυρνάκης, Παναγιώτης Γκουρνέλος, Μύρωνας Ματαλλιωτάκης, Γιώργος Καραντάνης, Μιχάλης Γρυπάρης.
Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στον Γιάννη Βουτυρά που ήταν αρχηγός του Μικρασιατικού και ένας από τους καλύτερους εν ενεργεία Καισαριανιώτες ποδοσφαιριστές όπως και στον Ανέστη Αλευρή που έχει στηρίξει την προσπάθεια που γίνονταν στην ομάδα. Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές είναι βέβαιο ότι θα προσφέρουν λύσεις στο μέγιστο βαθμό πλην του Μιχάλη Γρυπάρη που θα απουσιάσει για ένα χρονικό διάστημα καθώς θα κληθεί να υπηρετήσει τη στρατιωτική του θητεία.
Επίσης, τις επόμενες ημέρες θα γίνει και αξιόλογη των παικτών που προέρχονται από την Κ18 προκειμένου να διαπιστωθεί ποιοι από εκείνους μπορούν να προσφέρουν άμεσα στην α' ομάδα στο ερχόμενο πρωτάθλημα της Α' ΕΠΣΑ.
Παράλληλα ο μεταγραφικός σχεδιασμός τρέχει με την διοίκηση να έχει ξεκινήσει τις συζητήσεις με ποδοσφαιριστές που θα επανδρώσουν το ρόστερ της ανδρικής μας ομάδας και εντός των ημερών θα υπάρξουν ανακοινώσεις.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου