Παρασκευή 8 Ιουλίου 2022

Διπλή ενίσχυση με Χαλκιόπουλο και Πιπέρα ο Χολαργός

Δύο ακόμα μεταγραφικές κινήσεις ολοκλήρωσε ο ΟΦ Χολαργού, καθώς ήρθε σε συμφωνία με τους Χάρη Χαλκιόπουλο και Σπύρο Πιπέρα.


Αναλυτικά η ανακοίνωση για τον Χαλκιόπουλο: «Η διοίκηση του Ομίλου Φιλαθλων Χολαργου ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Χαρη Χαλκιοπουλο.

Προηγούμενη ομάδα του ο Κένταυρος Βριλησσιων ενώ έχει περάσει και από τις ακαδημίες της ΑΕΚ.

Χαρη σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας».


Η ανακοίνωση για τον Πιπέρα: «Το Δ.Σ του Ομίλου Φιλάθλων Χολαργου ανακοινώνει την εναρξη της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Σπύρο Πιπερα.

Ο Σπυρος προέρχεται από την ομάδα του Κενταυρου Βριλησσίων ενώ εχει αγωνιστει σε Καλλονή Μυτιλήνης και Τράχωνες.

Τον καλωσοριζουμε στην ομάδα μας και του ευχόμαστε υγεία και επιτυχίες».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου