Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024

Τα... κακά παιδιά της ΕΠΣΑ

Η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣΑ ανακοίνωσε τις ποινές, σε όσους παραβίασαν τον Πειθαρχικό Κώδικα της ΕΠΟ, κατά την διάρκεια των αγώνων που διεξήχθησαν το σαββατοκύριακο 14 και 15 Σεπτεμβρίου.


Οι ποινές:

ΚΥΠΕΛΛΟ

1 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ 10 ΕΥΡΩ: Εξηντάρης Α. (Αστέρας Ζωγράφου), Σαϊνίδης Γ. (Νίκη Αλίμου), Μοροσάνου Σ. (Υμηττός), ΚΟΜΠΟΡΟΖΟΣ Α. (ΦΩΣΤΗΡΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ)


Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

3 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ 30 ΕΥΡΩ: Τόλι Δ. (Σούρμενα)

2 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ 20 ΕΥΡΩ: Ντέντες Θ. (Άγιος Δμήτριος), Γιαννακόπουλος Δ. (Ολυμπιακός Νέων Λιοσίων)

1 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ 10 ΕΥΡΩ: Γαλάνης Λ. (Ατρόμητος Μεταμόρφωσης), Γεωργόπουλος Χ. (ΠΑΟ ΡΟΦ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου