Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024

Ανακοίνωσε Ντόκο η Μύκονος


Στη Μύκονο θα αγωνίζεται τη νέα σεζόν ο Ορέστης Ντόκο.


Ο πολλά υποσχόμενος άσος, έχει ένα εξαιρετικό βιογραφικό, καθώς έχει αγωνιστεί στις Ακαδημίες του Ατρομήτου, ενώ πέρσι έπαιζε στη Θύελλα Ραφήνας. Επίσης, έχει παίξει και σε όλες τις μικρές ομάδες της Εθνικής Αλβανίας.


Η ανακοίνωση:

"Η Αθλητική Ένωση Μυκόνου βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Ορέστη Ντόκου.


Ο νεαρός ποδοσφαιριστής έχει αγωνιστεί σε σχεδόν όλα τα τμήματα υποδομής του Ατρόμητου Αθηνών ξεκινώντας από την Κ15 και ανεβαίνοντας μέχρι την Κ19, ενώ έχει φορέσει και τη φανέλα της Εθνικής Αλβανίας στις ηλικιακές κατηγορίες Κ16 και Κ17 ενώ τη περσινή χρονιά αγωνίστηκε με τα χρώματα της Θύελλας Ραφήνας.


Ορέστη σου ευχόμαστε καλή χρονιά με υγεία και πολλές επιτυχίες."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου