Δύο παίκτες που μέχρι τώρα αγωνίζονταν στις Ακαδημίες του Ατσαλένιου, πλέον θα ανήκουν στο Ανδρικό τμήμα του συλλόγου.
Οι δύο ποδοσφαιριστές είναι οι Στέφανος Καλογιαννάκης και Γιώργος Κοκαράκης, με τον πρώτο να είναι 16 χρονών και να παίζει στον άξονα, ενώ ο δεύτερος είναι 18 ετών και παίζει στο δεξιό άκρο της άμυνας.
Η ανακοίνωση:
«Στέφανος Καλογιαννάκης και Γιώργος Κοκαράκης στην πρώτη ομάδα του Π.Ο.Α την νέα ποδοσφαιρική σεζόν!
Η ομάδα μας με πολύ μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια, ανακοινώνει πως ακόμα δύο δικά μας παιδιά, των Ακαδημιών του Π.Ο.Α, προωθούνται στην πρώτη ομάδα την νέα αγωνιστική περίοδο.
Ο Στέφανος είναι γεννημένος το 2008 κι αγωνίζεται κυρίως στον άξονα της μεσαίας γραμμής όμως με άνεση μπορεί να κινηθεί και στα πλάγια.
Ο Γιώργος είναι γεννημένος το 2006, είναι αμυντικός κυρίως στο δεξί άκρο αλλά μπορεί να καλύψει οποιαδήποτε θέση της άμυνας.
Ευχές από όλη την οικογένεια του Π.Ο.Α και στους δύο, να έχετε μια καλή χρονιά με υγεία και επιτυχίες!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου