Η ανακοίνωση:
«Α.Ο. ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η διοίκηση και το ποδοσφαιρικό τμήμα του Σαρωνικού Αναβύσσου , αισθάνονται την ανάγκη να εκφράσουν τις θερμές τους ευχαριστίες, στον δήμαρχο του Δήμου Σαρωνικού κ. Δ. Παπαχρηστου, στην εντεταλμένη δ. σύμβουλο κα Α. Προκοπη, στον Αντιδήμαρχο Τεχνικής Υπηρεσίας και την υπηρεσία συνολικά, διότι εργάστηκαν το καλοκαίρι προκειμένου να γίνουν όλες οι απαραίτητες διαδικασίες της αδειοδότησης του γηπέδου μας.
Με την έναρξη των προπονήσεων η υπηρεσία καθαριότητας του Νοτίου τομέα, του Αντιδημάρχου κ. Μ. Γαλάνη, φρόντισε για την απομάκρυνση των αχρείαστων αντικειμένων που προέκυψαν απο τις εν λόγω εργασίες.
Ευελπιστούμε στην συνέχιση της άψογης συνεργασίας μας και σε δεύτερη φάση, αυτήν δηλαδή της συνολικής αποκατάστασης χλοοτάπητα του γηπέδου μας, την οποία αναμένουμε σύντομα.
Ο προεδρος κ το ΔΣ του Σαρωνικού Αναβύσσου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου