Ο 30χρονος μέσος έχει αγωνιστεί σε ΠΟΨ, Χαλκηδονικό, Κορωνίδα και Πέρα Κλουμπ, έχοντας πάντα βασικό ρόλο στις ομάδες που έπαιζε.
Η ανακοίνωση:
«Τα Ιλίσια 2004 είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν την έναρξη της συνεργασίας τους με τον μεσοεπιθετικό Δημήτρη Αντωνόπουλο .
Ο 30χρονος μέσος στο παρελθόν έχει αγωνιστεί με επιτυχία σε ΠΟΨ , Χαλκηδονικό , Κορωνίδα και Πέρα Κλουμπ .
Καλωσορίζουμε τον Δημήτρη στην οικογένεια των Ιλισιων και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία με υγεία !».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου