Οι «πράσινοι» ήρθαν σε συμφωνία με τον αμυντικό Θεοδωρή Μπόζα, ο οποίος έχει αγωνιστεί σε Καματερό, Άμιλλα, Τόλμη και Φοίνικα Περιστερίου, αλλά και τον μέσο Παναγιώτη Φέκκα, που έχει αγωνιστεί σε Άγιο Δημήτριο, Αετό Διασέλλου, Ατταλο Νέας Φιλαδέλφειας, Αθηναϊκό, Πρωτέα Παλαιας Φωκαιας, Αχιλλέα Κάτω Αχαρνών, Γκυζιακός, Απολλων Αθηνων Δαφνη, Ελπιδα Αγιων Αναργύρων.
Από κει και πέρα ο Παναγιώτης Βόγλης προετοιμάζει την ομάδα, ενόψει του εκτός έδρας αγώνα απέναντι στη Δόξα Γκύζη την Κυριακή το πρωί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου