Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2024

Τρίποντο για τον ΑΟΑΔ (2 - 1 τον Πανφαληρικό)

Ο ΑΟ Αγίου Δημητρίου κατάφερε να πάρει το τρίποντο της επικρατώντας του Πανφαληρικού με 2 - 1 και μπήκε με το δεξί στις υποχρεώσεις του στο 2024.


Το σμκορ άνοιξε διαμορφώθηκε στο πρώτο 20λεπτο, με τον Τσίκα με αυτογκόλ να κάνει το 0 - 1 και το Νικολάου στο 16' να γράφει το 0 - 2, για να έρθει στο 19' ο Διαμαντάκος να μειώσει διαμορφώνοντας το τελικό 1 - 2.


Με το τρίποντο αυτό ο ΑΟΑΔ έχει πλέον 19 πόντους και είναι στην 3η θέση. Από την άλλη πλευρά ο Πανφαληρικός έμεινε στην τελευταία θέση, για ακόμα έναν αγώνα και χωρίς βαθμό.


ΠΑΝΦΑΛΗΡΙΚΟΣ: Τσομάρης, Τσίκας (16' Δρακογιάννης), Κονδυλάκης, Τζοάννης, Βουζουνάρας, Κάγιο, Διαμαντάκος, Ζυμάρης, Μενδρινός, Ξέστερνος, Πουλιανάκης. 


ΑΟΑΔ: Μπακώσης, Μπουρίκος (61' Κοσμάς), Γκιουλάκης, Κατσίρης, Αθανασίου, Θωμόπουλος (46' Κοντός), Θεοδώρου (58' Τραμουντάνας), Νικολάου, Στεργιάδης (58' Μπρέγκου), Ζερτίδης, Κουάσον (69' Τσιώλης). 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου