Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2024

Πήρε το ντέρμπι ο Ασπρόπυργος (2 - 1 τον Απόλλωνα Ποντίων)

Ο Ασπρόπυργος κατάφερε να πάρει το ντέρμπι απέναντι στον Απόλλωνα Ποντίων, επικρατώντας με 2 - 1.


Οι «φιλοξενούμενοι» κατάφεραν να πάρουν το προβάδισμα στο 18' με τον Τσιγγόπουλο, με τον ίδιο παίκτη να γράφει και το 0 - 2 στο 40'. Το μόνο που κατάφεραν οι Πόντιοι είναι να μειώσουν με τέρμα του Κουραβέλα στο 42'. Να σημειώσουμε πως στο 59' ο Πρέσα είδε κόκκινη κάρτα. Επίσης, ο Μπουρτένης στο 67' και ο Σεμερτζίδης στο 73' έφτασαν πολύ κοντά στο να ισοφαρίσουν, όμως η μπάλα σταμάτησε στο αντίπαλο δοκάρι.


Με τη νίκη αυτή ο Ασπρόπυργος πέρασε εκ νέου στην 2η θέση, μαζί με την Ζωφριά στους 30, ενώ ο Απόλλωνας έμεινε στους 28 και στην ισοβαθμία με τον Ακράτητο.


ΑΠΟΛΛΩΝ: Τσούλφας, Λάσκος (61' Σεμερτζίδης), Πουρουζίδης Δ. (61' Νίκας), Κουραβέλας, Πετσίτης, Στάσης (56' Σιδηρόπουλος), Μπουρτένης, Πρέσας, Βασιλόπουλος, Πουρσανίδης (82' Πουρουζίδης Ν.), Αθανασιάδης. 


ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ: Πρωτόπαππας, Κωνσταντινίδης, Πίνης, Φλέγκας, Χιώτης, Τσιανάκας (90' Μουστάκα), Κώνστας, Τούσης, Τσιγγόπουλος (69' Ρούσσος), Δηλαβέρης, Στρατιδάκης (93' Τόρρα).0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου