Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2023

Νέο τρίποντο για τον Αστέρας Καισαριανής (5 - 1 τον Άγιο Θωμά)

Πραγματοποιώντας μία ακόμα εξαιρετική εμφάνιση ο Αστέρας Καισαριανής επικράτησε με 5 - 1 του Αγίου Θωμά και έκανε το 7x7 στο πρωτάθλημα.


Τα τέρματα για τον σύλλογο της Καισαριανής ήρθαν από τους Σταμούλη στο 23', Ρεντζή στο 43', Ραχίμ με πέναλτι στο 70' και ο Σαπαλίδης στο 82' και στο 85'. Πιο μπροστά είχε μειώσει σε 1 - 3 ο Κολοβός στο 77'.


Με τη νίκη που πήρε ο Αστέρας έχει πλέον 21 πόντους και είναι μόνος πρώτος με το απόλυτο των βαθμών (21 π.). Από την άλλη ο Άγιος Θωμάς έμεινε στην τελευταία θέση και για ακόμα μία αγωνιστική χωρίς βαθμό.


ΑΓΙΟΣ ΘΩΜΑΣ: Καυκιάς, Βαϊοπουλος (55' Μαλάι), Νικάκης (55' 14), Ξενάκης, Παπαζαφειρόπουλος, Ζαρκαδούλας, Μιχάι, Τσινιάς, Βάρφη, Βουτυράς.


ΑΣΤΕΡΑΣ: Μιχελής, Σμυρνάκης (75' Τσιμπριμάνης), Πάλμος, Μαραγκουδάκης, Μουσταφίδης (86' Βασιλείου), Γεραγωτέλλης, Ρεντζής (75' Γρυπάρης), Σταμούλης, Σαπαλιδης, Ραχιμ (75' Παπούλιας), Ανχελ (55' Ψαραδέλης).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου