Οι «ροσονέρι» κατάφεραν να πάρουν το προβάδισμα σε ένα δυνατό δίλεπτο του Κουρκούτη (13', 14'). Το μόνο που κατάφεραν να κάνουν οι γηπεδούχοι είναι να μειώσουν στο 74' με τον Μούτσα, διαμορφώνοντας το τελικό 1 - 2.
Με τη νίκη που πήρε ο ΑΠΟ Κερατσινίου έχει πλέον 9 βαθμούς και βρίσκεται στην κορυφή μαζί με τον Αμπελακιακό. Από την άλλη ο Ερμής έμεινε στους 3 βαθμούς.
ΕΡΜΗΣ: Κελεμίδης, Γραμματόπουλος, Αργεντίδης, Παπαθανασάκης, Λαζάκης, Βιδάλης, Γιαννόπουλος, Καστρίτης (77’ Κούκου), Μούτσας, Φρυγανιώτης (46’ Αλεκάκος), Αθανασακόπουλος (46΄Τζανιδάκης).
ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ: Κουτσογιαννούλης,Κετίκογλου, Σκορδίλης, Αγγελάκης, Βαττής, Γρηγοριάδης, Λένγκα (46’ Κυριακίδης), Λουβής (61’ Τζωρτζάτος), Κουρκούτης, Διάκος, Σαουλιάς,

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου