Δευτέρα 3 Ιουλίου 2023

Πήρε Γερώνυμο ο Αχαρναϊκό

Σε μία σημαντική μεταγραφική κίνηση προχώρησε ο Αχαρναϊκός, ο οποίος ήρθε σε συμφωνία με τον Μανώλη Γερώνυμο.


Ο 24χρονος μεσοαμυντικός την σεζόν που μας πέρασε αγωνιζόταν με την φανέλα του Σαρωνικού Αναβύσσου, ενώ στο βιογραφικό του δεσπόζουν ομάδες όπως ο Ηλυσιακό, ο Χολαργός και η Θύελλα Ραφήνας.


Η ανακοίνωση:

«Ο Προέδρος του Αχαρναϊκού Αρης Ηλιάδης ανακοινώνει την μεταγραφή του Μανώλη Γερώνυμου

Το νέο μας μεταγραφικό απόκτημα είναι  24 ετών μεσοαμυντικός .

Μεταξύ άλλων έχει αγωνιστεί σε Ηλυσιακό , Χολαργό , Θύελλα Ραφήνας και Τριγλία .

Την σεζόν που μας πέρασε φόρεσε τα χρώματα του Σαρωνικού Αναβύσσου.

Η οικογένεια του Αχαρναϊκού τον καλωσορίζει και του εύχεται υγεία και πολλές επιτυχίες για τη νέα αγωνιστική περίοδο.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου