Δευτέρα 3 Ιουλίου 2023

Ανακοίνωσε Δήμο ο Χολαργός

Το πολλά υποσχόμενο Παναγιώτη Δήμο ανακοίνωσε ο Χολαργός, κάνοντας μία προσθήκη για το μέλλον.


Ο 20χρονος άσος κατά την περσινή σεζόν έπαιξε με τα χρώματα του Βύρωνα, με τα οποία έγραψε 1297 λεπτά συμμετοχής σε 18 αγώνες.


Η ανακοίνωση:

«Το Δ.Σ του Όμιλος Φιλάθλων Χολαργου 1947/ Holargos FC 1947 ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Δήμο Παναγιωτη.

Προηγούμενος σταθμός της καριέρας του ήταν ο Α.Ο ΒΥΡΩΝΑ ενώ προέρχεται από τις ακαδημίες του Παναιτωλικού.

Παναγιωτη σε καλωσορίζουμε στην οικογένεια του Χολαργου!!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου