Δευτέρα 3 Ιουλίου 2023

Έμεινε στον ΠΑΣ Γαλάτσι ο Νταβαρίνος

Ο Άρης Νταβαρίνος θα συνεχίσει να φοράει την φανέλα του ΠΑΣ Γαλάτσι και την επόμενη σεζόν.


Ο 32χρονος άσος κατά την περσινή του παρουσία στους Γαλατσιώτες είχε 689 λεπτά συμμετοχής σε 10 ματς, καθώς πήγε στον σύλλογο τον Ιανουάριο.


Η ανακοίνωση:

«ΑΝΑΝΕΩΣΕΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΓΑΛΑΤΣΙ

Σε συμφωνία με την Διοίκηση του Π.Α.Σ. ΓΑΛΑΤΣΙ ήλθε ο Άρης Νταβαρίνος.

Ο έμπειρος 32χρονος μεσοαμυντικός, που αποκτήθηκε από το Γαλάτσι την μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου, θα συνεχίσει να προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες του, στην ομάδα από την οποία ξεκίνησε την σπουδαία καριέρα του.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου