Ο 18χρονος στόπερ κατά την περσινή σεζόν έγραψε 22 συμμετοχές και 1 γκολ με τα χρώματα του ΑΟΚ Φαλήρου. Στο παρελθόν έχει παίξει και με την φανέλα του Παθιακάκη.
Η ανακοίνωση:
« ΕΝΑΡΞΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΠΕΤΡΟ ΚΟΥΣΤΑ 🤝
«Ο Α.Σ. Δραπετσωνας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας του με τον ποδοσφαιριστή Πέτρο Κούστα. Ο νεαρός κεντρικός αμυντικός αποτελεί προσωπική επιλογή του κοουτς Μάκη Σαμιώτη και από φέτος θα φορά τα κόκκινα. Ο 𝟭𝟴χρονος άσος προέρχεται από μια άκρως επιτυχημένη σεζόν με τα χρώματα του Α.Ο.Κ. Φαλήρου, όπου και πανηγύρισε την άνοδο στη μεγάλη κατηγορια του Πειραιά (𝟮𝟮 συμμετοχές/𝟭 γκολ). Στο παρελθόν έχει αγωνιστεί στην Α’ ΕΠΣΑΝΑ με την φανέλα της ομάδας του Παθιακάκη (𝟭𝟭 συμμετοχές), ενώ έχει διατελέσει και αρχηγός στις αναπτυξιακές ομάδες των μικτών ΕΠΣΑ. Πέτρο σε καλωσορίζουμε στην οικογένεια μας και σου ευχόμαστε καλή αγωνιστική σεζόν πάντα με υγεία και πολλές επιτυχίες!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου