Και την επόμενη χρονιά θα συνεχίσει να αγωνίζεται ο Χρήστος Τσιμπόκας, με τον 22χρονο επιθετικό να δίνει τα χέρια με τον «ιστορικό» να παίζει και την επόμενη χρονιά στους «Πάνθηρες».
Σε ότι αφορά την μεταγραφική κίνηση πρόκειται για τον 19χρονο μέσο Γιάννη Φερεκίδη, ο οποίος έρχεται από την Ερμιονίδα, ενώ παλιότερα είχε παίξει σε Ξενοφώντα Κρεστενών, ΠΑΟ Βάρδας, Καλαμάτα και Αίαντα Γαστούνης.
Οι ανακοινώσεις:
«Η Διοικούσα Επιτροπή του Πανιωνίου Γ.Σ. Σμύρνης ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Χρήστο Τσιμπόκα.
Ο 22χρονος κεντρικός επιθετικός θα παραμείνει κάτοικος Νέας Σμύρνης για δεύτερη αγωνιστική περίοδο! »
«Η Διοικούσα Επιτροπή του Πανιώνιου Γ.Σ. Σμύρνης ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Γιάννη Φερεκίδη.
Ο 19χρονος νεοαποκτηθείς αγωνίζεται ως μέσος και έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα από τον Α.Ο. Ξενοφών Κρεστενών από όπου μεταπήδησε στον ΠΑΟ Βάρδας. Στην συνέχεια φόρεσε την φανέλα της Καλαμάτας ενώ την περασμένη αγωνιστική περίοδο αγωνίστηκε, στο πρώτο μισό, με την ομάδα του Αίαντα Γαστούνης και ολοκλήρωσε την σεζόν με την φανέλα της Ένωσης Ερμιονίδας.
Γιάννη καλωσήρθες στην Πανιώνια Οικογένεια!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου