Τρίτη 6 Ιουνίου 2023

Δύο ακόμα ανανεώσεις για την Χρυσούπολη

Μετά τον αρχηγό Κώστα Λάππα, ήρθε η ώρα για δύο ακόμα ποδοσφαιριστές να ανανεώσουν στην Χρυσούπολη. Πρόκειται για τον Ηλία Αναγνώστου και τον Βασίλη Μακρή.


Και οι δύο ήταν από τους βασικούς συντελεστές της περσινής απίστευτης πορείας του συλλόγου, γεγονός που έκανε την διοίκηση με τον προπονητή της ομάδας Δημήτρη Φιλίππου να κινηθούν άμεσα για την ανανέωση τους.


Εντός των επόμενων ημερών αναμέται να ανακοινωθούν οι επεκτάσεις συνεργασίας και με άλλους ποδοσφαιρισιστές, καθώς οι συναντήσεις είναι σχεδόν καθημερινές.


Η ανακοίνωση:

«Η Διοίκηση της ομάδας μας ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με ακόμα 2 ποδοσφαιριστές, τους  Αναγνώστου Ηλία και Μακρή Βασίλη! Και οι δύο τους ήρθαν την σεζόν που πέρασε, δίνοντας τα μέγιστα στην μέχρι τώρα πορεία, δέσανε και θα μείνουν. Με αυτή την κίνηση “χτίζεται” ακόμα περισσότερο η δομή της ομάδας για την νέα αγωνιστική περίοδο καθώς και οι δυο διαθέτουν τα στοιχεία εκείνα που θέλει ο προπονητής Φιλίππου Δημήτρης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου