Ένα μεγάλο βήμα για την επιστροφή του στην Γ' Εθνική έκανε ο Ατσαλένιος, ο οποίος επικράτησε με 4 - 2 του Απόλλωνα Ποντίων.
Οι Κρητικοί ξεκίνησαν δυνατά το ματς και στο 12' ο Κεφαλούκος έκανε το 1 - 0, ενώ στο 40' ο Καϊμακούδης με εύστοχο χτύπημα πέναλτι έκανε το 2 - 0, το οποίο ήταν και το σκορ του ημιχρόνου. Στο β' μέρος οι γηπεδούχοι μπήκαν το ίδιο δυνατά και με τέρμα του Παπασπύρου στο 48' έκαναν το 3 - 0. Κάπου εκεί όμως οι Πόντιοι βγήκαν στην αντεπίθεση και με τα τέρματα του Τσουτσάνη στο 58' και του Αθανασιάδη στο 60' έφτασαν στο 3 - 2. Οι γηπεδούχοι που ένιωσαν την ανάσα των Ποντίων πολύ κοντά τους, κατάφεραν να κλειδώσουν τη νίκη με τέρμα του Γιακουμάκη στο 85ο λεπτό της αναμέτρησης, διαμορφώνοντας το τελικό 4 - 2.
Με τη νίκη αυτή ο Ατσαλένιος είναι μόνος πρώτος με 10 βαθμούς, ενώ ο Απόλλωνας έμεινε στους 3 και στην 5η θέση.
ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΣ: Ρουμπάκης Γ., Δαμιανάκης, Λουμπάκης, Νάτος (65' Σφουρογιαννάκης), Αρμόα (77' Γιακουμάκης), Κερμενίδης, Παπασπύρος (88' Βοργιάς), Ρουμπάκης Μ., Ικεότσα, Καϊμακούδης (65' Χαρίτος), Κεφαλούκος
ΑΠΟΛΛΩΝ: Κολλιάκης, Καψής (54' Παπαδόπουλος), Φραγκόπουλος, Πουλικίδης, Πετσίτης, Κουρούμα, Τσουτσάνης (83' Παπαδόπουλος), Κομιώτης (65' Βασιλειάδης), Γκαβζίδης, Κουσίδης, Αθανασιάδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου