Οι Πυργιώτες είχαν γνωστοποιήσει με έγγραφό τους στην ΕΠΟ, πως αποσύρωνται από το πρωτάθλημα, με αποτέλεσμα το εύκολο τρίποντο για τους Δωδεκανήσιους.
Να θυμίσουμε πως αυτή είναι η δεύτερη ομάδα του ίδιου ομίλου που δεν κατεβαίνει σε αγώνα, καθώς την Κυριακή είχε προηγηθεί η απόφαση της ΑΠΣ Πάτραι, που γνωρίζοντας πως έχει υποβιβαστεί και με τα έξοδα για ένα παιχνίδι με τον Αιολικό στην Λέσβο θα ήταν πολλά, είχε πάρει την απόφαση να μην ταξιδέψει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου