Πρόκειται για του Άγγελο Μαρούση, Γιώργο Παπαευθυμίου και Γιώργο Γεωργίου, οι οποίοι θα συνεχίσουν να φορούν τα «ερυθρόλευκα» και του χρόνου.
Οι ανακοινώσεις:
«Συνεχίζονται οι συμφωνίες για ανανεώσεις της διοίκησης,με δύο απο τους βασικούς ποδοσφαιριστές της θσυμάσιας φετινής πορείας της ομάδας.Ο λόγος για δύο ακόμα πολύτιμους ποδοσφαιριστές,τον 29 ετών αμυντικό ΜΑΡΟΥΣΗ ΑΓΓΕΛΟ και τον 29 ετών ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟ.».
«Πέμπτη και σημαντικότατη ανανέωση για την ομάδα μας,καθώς με αυτό τον τρόπο θωρακίζει την δύσκολη θέση του τερματοφύλακα κάτω από τα γκολπόστ.Ο λόγος για τον 29 ετών ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟ,που μαζί με τον Γιανούτσο Βασίλειο,θα είναι το δίδυμο των γκολκίπερ και για την νέα σεζόν.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου