Τρίτη 18 Απριλίου 2023

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ: Κάλεσμα για το τελευταίο εντός έδρας ματς

Το τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι του καλείται να δώσει ο ΑΟ Αγίου Νικολάου, ο οποίος θα υποδεχτεί τον διεκδικητή του τίτλου και... σύντεκτο του Γιούχτα.


Οι Λασιθιώτες, γνωρίζουν την κρισιμότητα της κατάστασης, καθώς ξέρουν πολύ καλά πως ενδεχόμενη ήττα και παράλληλα νίκη ενός εκ των Άρη Πετρούπολης, Αλμυρού ή Αγίας Παρασκευής, μπορεί να τον κάνει να βρεθεί ακόμα και στην 10η θέση, που δίνει απ' ευθείας πτώση, βάζοντας ακόμα πιο δύσκολα στην ομάδα.


Για τον λόγο αυτό οι άνθρωποι των «κυανόλευκων» απευθύνουν κάλεσμα στους φίλους του συλλόγου, ώστε να βρεθούν στο πλάι των παικτών και να βοηθήσουν όσο μπορούν, ώστε να πάρουν ότι περισσότερο μπορούν από το ματς με τους «πράσινους».


Το κάλεσμα:

Η τελευταία μας συνάντηση στο σπίτι μας!

Με ένα μεγάλο σε σημασία παιχνίδι ολοκληρώνονται οι εντός έδρας υποχρεώσεις μας για τη σεζόν 2022/2023 την Κυριακή στις 16.00!

Ομάδα και κόσμος, γινόμαστε ένα ακόμη μια φορά για να πανηγυρίσουμε μια σημαντική για πολλούς λόγους νίκη απέναντι στον Γιούχτα!

Οι τρεις πολύτιμοι βαθμοί θα έρθουν από τη γεμάτη κερκίδα και τον 12ο παίκτη που όπως όλη τη χρονιά ήταν παρών, έτσι και σε αυτή την τελευταία δύσκολη «μάχη» στο σπίτι μας στο δημοτικό στάδιο «Νίκος Φουρνιωτάκης», εκεί όπου κανείς δεν πανηγύρισε φέτος, έτσι και αυτή τη φορά δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να φύγει νικητής!

Ολοκληρώνουμε όπως πρέπει μια πολύ δύσκολη σεζόν και βγαίνουμε πιο δυνατοί για την επόμενη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου