Ήδη οι άνθρωποι του ΠΟ Φήκης κάνουν κάλεσμα, ώστε οι φίλοι της ομάδας να βρεθούν στο πλευρό των παικτών και να τους βοηθήσουν να κατακτήσουν τον τίτλο.
Το κάλεσμα:
Ο Π.Ο.Φήκης για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά βρίσκεται στον τελικό κυπέλλου ΕΠΣΤ. Βασικός στόχος της ομάδας από την αρχή της περιόδου είναι η κατάκτηση του κυπέλλου, υπερασπιζόμενοι τον περσινό τίτλο. Επιθυμία μας να κρατήσουμε το τρόπαιο για δεύτερη συνεχή χρονιά στην Φήκη.
Αντίπαλος στον τελικό θα είναι ο Μέγας Αλέξανδρος Δενδροχωρίου.
Ο τελικός θα διεξαχθεί στο γήπεδό μας στην Φήκη την Πέμπτη 20/4 στις 16:00.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου