Μία ακόμα «μαύρη» μέρα ήταν η σημερινή για τον Άγιο Ιερόθεο, καθώς δεν προσήλθε στον αγωνιστικό χώρο στον εκτός έδρας ματς με τον Γιούχτα, με αποτέλεσμα το παιχνίδι να ματαιωθεί και να χάνει το ματς στα χαρτιά.
Μετά από την κίνηση των «κιτρινόμαυρων» να μην προσέλθουν στον αγωνιστικό χώρο, ήδη έχουν ξεκινήσει αντιδράασεις, ενώ από την άλλη οι Κρητικοί τελειώνουν μία ακόμα αγωνιστική στην κορυφή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου