Δευτέρα 3 Απριλίου 2023

Με το... δεξί στα μπαράζ η Ανθούπολη (2 - 1 τον ΓΣ Καισαριανής)

Η Ανθούπολη έκανε το πρώτο βήμα για την παραμονή, καθώς επικράτησε στο πρώτο αγώνα μπαράζ με 2 - 1 του ΓΣ Καισαριανής.


Οι Περιστεριώτες κατάφεραν να πάρουν προβάδισμα στο 9' με τον Καλογέρη, με τον Πανίδη να κάνει το 2 - 0 στο 20'. Οι φιλοξενούμενοι κατάφεραν να μειώσουν με τον Σβίγγο στο 94' με εύστοχο χτύπημα πέναλτι.


ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ: Τσιώσης, Δόριζας (65' Κακιώρης), Μαρκάκης, Πάσσαρης, Χιονάς, Πανίδης, Ρέτσοβ (65' Ηλιόπουλος), Χαϊδάς, Αρβανίτης, Κυριαζής (87' Μαντινιώτης), Καλογέρης (90' Ρούτσης)


ΓΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ: Ηρακλής, Καλαντζής (82' Σκόρδος), Μιράκας, Σούλκο, Γιαννουλάκης, Καριντζαΐδης (87' Μπαριάμπας), Αναστασίου, Σβίγγος, Γεωργίου, Νίκου, Μαρίνης (66' Πεμάι).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου