Δευτέρα 10 Απριλίου 2023

Με το δεξί ο Ηλυσιακός στα μπαράζ ανόδου (1 - 0 την ΑΕ Χαλανδρίου)

Σε ένα όμορφο παιχνίδι ο Ηλυσιακός κατάφερε να πάρει το τρίποντο της νίκης, καθώς επικράτησε με 1 - 0 της ΑΕ Χαλανδρίου, μπαίνοντας με το δεξί στην προσπάθεια της ανόδου.


Το τέρμα που έδωσε τη νίκη στους «κιτρινόμαυρους» σημείωσε ο Παρασκευόπουλος στο 72'. Στο 61' ο Κατσιούλης είχε δεχθεί δεύτερη κίτρινη κάρτα και είχε αφήσει τους «πράσινους» με δέκα παίκτες.


Την Μεγάλη Τετάρτη 12 Απριλίου, η ΑΕ Χαλανδρίου θα πάει στην δυτική όχθη, όπου θα την υποδεχθεί η ομάδα του Χαϊδαρίου, στα πλαίσια της 2ης αγωνιστικής.


ΑΕ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ: Μυλωνάς, Φουκούλης, Βλάχος, Μανουσάκης, Ντζαβίδας, Πάζα, Αζάλ (46' Ντουλέ), Μπράχος (74' Τρυφιάτης), Καλιαμπάκας (65' Κανελλόπουλος), Κατσιούλης, Αλεανδράκης


ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ: Μπαλασάκης, Καρδάρης, Παρασκευόπουλος, Κούτρας, Ρέξο, Άνχελ (58' Γαλημίτης), Κασσιάνος, Τσέργας, Χριστόπουλος, Μαρίνου (88' Σινομάτι), Λέκκας (90' Τσαραούσης).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου