Το τέρμα που έδωσε τη νίκη στους «κιτρινόμαυρους» σημείωσε ο Παρασκευόπουλος στο 72'. Στο 61' ο Κατσιούλης είχε δεχθεί δεύτερη κίτρινη κάρτα και είχε αφήσει τους «πράσινους» με δέκα παίκτες.
Την Μεγάλη Τετάρτη 12 Απριλίου, η ΑΕ Χαλανδρίου θα πάει στην δυτική όχθη, όπου θα την υποδεχθεί η ομάδα του Χαϊδαρίου, στα πλαίσια της 2ης αγωνιστικής.
ΑΕ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ: Μυλωνάς, Φουκούλης, Βλάχος, Μανουσάκης, Ντζαβίδας, Πάζα, Αζάλ (46' Ντουλέ), Μπράχος (74' Τρυφιάτης), Καλιαμπάκας (65' Κανελλόπουλος), Κατσιούλης, Αλεανδράκης
ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ: Μπαλασάκης, Καρδάρης, Παρασκευόπουλος, Κούτρας, Ρέξο, Άνχελ (58' Γαλημίτης), Κασσιάνος, Τσέργας, Χριστόπουλος, Μαρίνου (88' Σινομάτι), Λέκκας (90' Τσαραούσης).

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου