Κυριακή 26 Μαρτίου 2023

Φωτιά στην κορυφή... πήρε το ντέρμπι η Καβάλα (2 - 1 τον Καμπανιακό)

Φωτιά πήρε η κορυφή του βαθμολογικού πίνακα στον 1ο όμιλο της Γ' Εθνικής, καθώς η Καβάλα επικράτησε με 2 - 1 του Καμπανιακού.


Το σκορ κατάφερε να ανοίξουν οι φιλοξενούμενοι στο 34', όταν ο Γερογιάννης θα κάνει λάθος, ο Σαρβανίδης θα κάνει το σουτ και θα γράψει το 1 - 0. Η αντίδραση για τους «αργοναύτες» ήταν άμεση, καθώς ο Βοσκόπουλος θα κάνει χέρι εντός περιοχής στο 40', με τον Ιορδανίδη να αναλαμβάνει την εκτέλεση και να κάνει το 1 - 1 που ήταν το σκορ του ημιχρόνου. Στο β' μέρος οι δύο ομάδες δεν είχαν πολλές φάσεις, όμως στο 85' ο Καρακώστας με κεφαλιά, μετά από σέντρα του Δημητρακούδη, διαμόρφωσε το τελικό 2 - 1.



Μετά τη νίκη αυτή η Καβάλα έφτασε στους 44 πόντους και είναι στην 2η θέση και στον -2 από τον Καμπανιακό, ο οποίος έμεινε στην κορυφή με 46 πόντους.


ΑΟ ΚΑΒΑΛΑ: Σταθάκης, Γερογιάννης (64’ Δημητρακούδης), Μπατσαράς, Βασιλόπουλος, Μπιμπισίδης, Καζαντζίδης, Καρακώστας (90’ Κατσέτης), Βαφειάδης, Ρουμπιές, Ιορδανίδης, Μπαρέττας (74’ Κατσαμάγκας).

ΚΑΜΠΑΝΙΑΚΟΣ: Γιακουμής, Καθάριος Π., Βοσκόπουλος, Ταϊρης (87’ Πόζογλου), Σαρβανίδης, Ιγνατιάδης, Καράμπελας, Προσκυνητόπουλος, Κεχαγιάς, Χατζηβασιλειάδης (46’ Καθάριος Ν.), Μπουτζίκος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου