Η ανακοίνωση:
Ένα μεγάλο συγχαρητήρια σε αυτό το «μεγάλο» σωματείο Αιαντας σαλαμινας.
Έδειξαν σεβασμό κ ήθος απέναντι σε ένα σωματείο που φετος αγωνίζεται μόνο με μικρα παιδιά από Ακαδημιες χωρίς πρωτοκλασάτους κ ακριβοπληρωμένους ποδοσφαιριστες.
Απεναντι σε μια ομαδα που έρχονται γονεις στην κερκίδα κ βλέπουν τα παιδιά τους να παίζουν αυτό που αγαπάνε.
Απέναντι σε μια ομαδα που είναι στην τελευταία θέση της κατηγορίας χωρίς όλα αυτά τα χρόνια να έχει ανήθικες κ ασεβαστες συμπεριφορές!
Να θυμίσω στους Ηθικούς κ σεβαστικους του Αιαντα οτι ο φαληρικός τα προηγουμενα χρόνια παραχτριχα να αποκλεισει την ομαδα σας που είχατε καλύτερο ρόστερ κ προπονητή.
Μπραβο σας!
Τρώτε από εδώ κ από εκεί 3αρες κ 4αρες κ έρχεστε στα παιδακια να βάλετε 10 γκολ.
Συγχαρητήρια!
Πρωταθλητή σε κάνουν οι βαθμοί της ομάδας κ όχι τα γκολ υπερ!!!!!
ΥΓ: πολυ παράξενο που ο Κυριος Γιανναράκης παίζει τα περισσότερα παιχνίδι του Αιαντα.
Ευχαριστούμε για το σεβασμό που έδειξες Τασουλη…
Τα σωματεια πάντα μένουν. Οι προπονητές κ οι παίχτες αλλάζουν!
Να το θυμάστε αυτό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου