Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2023

Η Ανθούπολη πήρε το ντέρμπι του Περιστερίου (2 - 1 την Άμιλλα)

Η Ανθούπολη κατάφερε να πάρει το ντέρμπι του Περιστερίου, καθώς επικράτησε με 2 - 1 της Άμιλλας και μάλιστα με ανατροπή.


Το σκορ άνοιξε ο Κουτσοκώστας στο 21', με τους «κυανόλευκους» όμως να φτάνουν στην ισοφάριση στο 43' με εύστοχο χτύπημα πέναλτι. Στο β' μέρος αν και όλα έδειχναν πως θα τελείωνε το παιχνίδι ισόπαλο, ο Πανίδης κατάφερε να δώσει το τρίποντο στην Ανθούπολη κάνοντας το 2 - 1 στο 86'. Στις καθυστερήσεις η Άμιλλα έφτασε πολύ κοντά να ισοφαρίσει το ματς, καθώς κέρδισαν πέναλτι, με τον Αγγελόπουλο να στέλνει την μπάλα άουτ.


Με τη νίκη αυτή η Ανθούπολη έχει πλέον 10 βαθμούς και ισοβαθμεί με τον Άτταλο στην 9η θέση. Από την άλλη η Άμιλλα έμεινε στην τελευταία θέση με 3 πόντους.


ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ: Αλεξόπουλος, Δόριζας, Χαϊδάς, Πανίδης, Χιονάς, Πάσσαρης, Ρεζτσόβ, Αρβανίτης (46′ Ηλιόπουλος), Καλογέρης (86′ Μπίμπιζας), Κυριαζής, Ξυνογαλάς (63′ Μαντινιώτης (90′ Κοσκινάς).


ΑΜΙΛΛΑ: Καλύβας, Κατσαμάς, Σώκος, Κατσιμπούλας, Αγγελόπουλος, Καστόρας, Καψάλης, Κουτσοκώστας (70′ Κουτρούλας), Ασίμης, Καλόγηρος (85′ Ράπτης), Πήδουλας (60′ Καπίρης).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου